duminică, 25 martie 2012

White and red for Elizabeth Taylor

Set alcatuit din colier si cercei , realizat pentru concursul organizat in cinstea actritei  Elizabeth Taylor



White and red for Elizabeth Taylor
In sfarsit am reusit sa termin si eu, pe ultima suta de metri , setul pentru omagierea minunatei Elizabeth Taylor.
In mintea mea , amintirile despre frumoasa actrita se concretizezaza in ochi minunati si accesorii ample si stralucitoare.
Am ales sa lucrez pentru aceasta un colier din margelute de nisip de 2 mm, alb mat, rosu cu foita argintie si transparent cu foita argintie, margelute pe ca le-am insirat pe 20 de siraguri astfel incat colierul rezultat din combinarea acestora sa fie caracterizat prin amploare. Pentru stralucire am creat un pandantiv din rivoli swarovski de 12 mm pe care le-am "imbracat " in margelute Toho albe si transparente folosind tehnica Peyote , cristale rosii de 4 mm, cristale albe lacrima si perlute albe.Setul mai contine o pereche de cercei realizati din aceleasi materiale si folosind aceleasi tehnici ca si la pandantiv.

4 comentarii:

  1. Dumnezeule, cat e de frumos! Cat timp ai lucrat la el? Pare foarte migalos. Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, ma bucur ca iti place. Nu am lucrat foarte mult la el, mai migalos a fost cu siragurile de margelute....dar pe ansamblu sunt multumita de rezultat asa ca nu mai conteaza timpul...

    RăspundețiȘtergere
  3. arata divin , felicitari pt tot ceea ce realizezi

    RăspundețiȘtergere